La Mania – komercyjność i popularność idą w parze

La Mania – komercyjność i popularność idą w parze

Joanna Przetakiewicz została doceniona za swoją ciężką i jak by nie było trudną pracę, jaką było spełnienie marzeń o stworzeniu swojego własnego domu mody.

Udało się i to z dużym rozmachem, większym niż się spodziewano, o którym nawet sama kreatorka nie śniła.

Co jest dowodem na to, że jak się czegoś bardzo chce, to się to otrzymuje.

Nie mniej jednak sukces La Mani nie wynika z kwestii przypadku, ale zamiłowania do mody, smykałki do interesu, wyczucia i z pewnością ciekawego spojrzenia na modę.

Czego dowodem jest obecność kolekcji w londyńskim domu towarowym Harrodsie.

Jaka jest La Mania? Przede wszystkim niezwykle kobieca, stworzona w luksusowym i eleganckim stylu, tak by w kreacjach czuć się niepowtarzalnie i zjawiskowo.

Oryginalność projektów wynika z ciekawych krojów, łączeń materiałów, z licznymi asymetriami.

Stonowane klasyczne barwy, dają wrażenie niewinności, a jednak wydobywają ten kobiecy pazur, dlatego też od dawna doceniają ją gwiazdy i fashionistki.

www.stablack.eu