Żer dla portali plotkarskich

Gwiazdy swoim zachowaniem dostarczają mediom tematów do licznych publikacji. Oczywiście na aktywności celebrytów skupiają się specyficzne redakcje – nie zaliczają się one z reguły do najpoważniejszych i opiniotwórczych, a swoje materiały adresują do mniej wymagającego audytorium.

To odbiorcy, których interesuje, jakie auto sprawiła sobie ta lub inna gwiazda albo w jakiej sukience pokazała się na hollywoodzkiej gali. Media głównego nurtu najczęściej takie wieści pomijają, aby nie być zaliczanymi do redakcji wyspecjalizowanych w plotkach.

Te ostatnie mają się świetnie szczególnie w erze internetu, który ma się przecież doskonale. Dość powiedzieć, że właśnie w sieci dynamicznie rozwijają się portale plotkarskie, które mają tę istotną przewagę nad prasą drukowaną, że są w stanie reagować błyskawicznie na to, co dzieje się w świecie gwiazd.

Gdy celebryta pokaże się w swoim nowym, pięknym samochodzie, od zrobienia zdjęcia do publikacji krótkiej notki może minąć zaledwie kilka minut. Takie „gorące” materiały budzą największe pożądanie czytelników.