La Mania – komercyjność i popularność idą w parze
Joanna Przetakiewicz została doceniona za swoją ciężką i jak by nie było trudną pracę, jaką było spełnienie marzeń o stworzeniu swojego własnego domu mody.
Udało się i to z dużym rozmachem, większym niż się spodziewano, o którym nawet sama kreatorka nie śniła.
Co jest dowodem na to, że jak się czegoś bardzo chce, to się to otrzymuje.
Nie mniej jednak sukces La Mani nie wynika z kwestii przypadku, ale zamiłowania do mody, smykałki do interesu, wyczucia i z pewnością ciekawego spojrzenia na modę.
Czego dowodem jest obecność kolekcji w londyńskim domu towarowym Harrodsie.
Jaka jest La Mania? Przede wszystkim niezwykle kobieca, stworzona w luksusowym i eleganckim stylu, tak by w kreacjach czuć się niepowtarzalnie i zjawiskowo.
Oryginalność projektów wynika z ciekawych krojów, łączeń materiałów, z licznymi asymetriami.
Stonowane klasyczne barwy, dają wrażenie niewinności, a jednak wydobywają ten kobiecy pazur, dlatego też od dawna doceniają ją gwiazdy i fashionistki.